Nog maar één week! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Juliëtte Frusch en Sven van der Linden - WaarBenJij.nu Nog maar één week! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Juliëtte Frusch en Sven van der Linden - WaarBenJij.nu

Nog maar één week!

Door: Juliëtte en Sven

Blijf op de hoogte en volg Juliëtte Frusch en Sven van der Linden

08 Juli 2014 | Nederland, Kerkrade

Wauw! Wat vliegt de tijd!

We kunnen het ons nog herinneren als de dag van gisteren. De kerstvakantie van 2013. Gezellig aan de ontbijttafel fantaseren over wat de toekomst ons zou brengen. Hoe zijn de vooruitzichten voor het jaar 2014? Je kent het wel.. Wat zullen we doen als we de Staatsloterij winnen?

Juliëtte wist op dat moment al dat ze vanaf februari 2014 een aantal maanden op stage zou gaan naar Tenerife. Sven wist dat hij tot aan de zomervakantie mocht blijven werken op Basisschool de Vlieger in Hoensbroek. Door de kromme wetgeving in ons kikkerlandje van tegenwoordig mocht Sven van augustus t/m december 2015 niet werkzaam zijn voor Stichting Movare.

Weet je wat? Waarom zullen we niet naar het buitenland gaan? Curacao, Bonaire, Suriname, Aruba.. Alles met strand en zon werd genoemd. Ach, doe eens gek... Een stageplaats voor Juliëtte moet niet zo moeilijk te regelen zijn (dachten we!). Het vinden van werk voor Sven zou een ander verhaal worden. Met het verstand op 0 besloten we sollicitatiebrieven te sturen naar zoveel onderwijsstichtingen op de Antillen en in Suriname..

Wordt vervolgd!

• 08 Juli 2014 - 19:25

Miranda Frusch:

Natuurlijk ga ik jullie volgen, jullie zijn tenslotte een heeeeeeeeel jaar weg. Een jaar is erg lang dus wil ik op de hoogte blijven van alles wat jullie meemaken. Dat betekent dat jullie dagelijks moeten schrijven.

• 08 Juli 2014 - 21:34

Jack En Nel:

Leuk idee weer
    Wij zullen jullie zeer zeker volgen.
    Groetjes

• 09 Juli 2014 - 00:00

Juliëtte Frusch En Sven Van Der Linden :

Miranda.. Dagelijks zal het zeker niet worden. We zullen echter ons best doen om jullie zo goed en zoveel mogelijk op de hoogte te houden :-)

• 10 Juli 2014 - 11:37

Guy Hoenen:

Sven, ik zal jullie ook volgen op jullie reis. Ik heb je op school leren kennen via de muziekles, maar toch is dat contact van maar een half uurtje per weer genoeg geweest, om belangstellend de reis naar Aruba te volgen.
    Maak er wat moois van, Guy

• 10 Juli 2014 - 18:36

Nance:

julliete en sven zeker gaan we de blog volgen
    sven je was een super meester voor lieke een aanwinst voor school hopelijk zien we je over een jaar weer
    geniet samen ervan een dikke knuffel van lieke

• 10 Juli 2014 - 19:57

Rachelle Mesters:

Lieve meester sven

Heel veel plezier op aruba.
    Wij hebben een tof jaar gehad in groep 6 en we zullen u zeker missen.
    Xxx rachelle

• 11 Juli 2014 - 13:17

Ilona:

Sven

heel veel succes op aruba jammer dat je weg gaat, je bent een topmeester, luke heeft een fantastisch jaar gehad, hij zal je echt missen, hopelijk tot ziens

• 12 Juli 2014 - 10:59

Monique:

Hoi Sven en Julliette. We wensen jullie heel veel plezier bij deze super mooie werkervaring. Sven, je bent een super meester geweest voor Kylie en we hopen je graag teeug te zien op de Vlieger. Je bent een aanwinst voor onze school.

• 12 Juli 2014 - 13:46

Juliëtte Frusch En Sven Van Der Linden :

Wauw! Wat een super leuke en lieve reacties. Wij gaan jullie allemaal missen. Gelukkig bestaat er tegenwoordig whatsapp, facebook, Skype en dit reisblog! We houden jullie op de hoogte...